Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de mest hyppige spørgsmål herunder.

Finder du ikke svar så brug vores kontaktformular. Vi vil glæde os til at hjælpe dig, så du også kan blive en tilfreds kunde.

Besvarelse af kundehenvendelser

Det sker hurtigst muligt og indenfor 1 hverdag. Vi besvarer også mails udenfor kundeservice åbningstid, i det omfang det kan lade sig gøre.

Vores kundeservice har åbent i tidsrummet:
Mandag til fredag: 09:00 – 20:00

 

Vi gør opmærksom på at vi er:

Leveringstid

Vi bruger typisk 1-2 dage på at pakke din ordre og få den sendt afsted. Fra den er sendt fra os, går der typisk 2 hverdage så leveres pakken hos dig eller i pakkeshop.

Vi gør dog opmærksom på, at der kan være bestillingstid og længere leveringstid på følgende vare:
Møbler
Større leveringer som kræver fragtmand

Har du bestilt hjemmelevering og IKKE er hjemme – leveres pakken til nærmeste pakkeshop, der har ledig plads. Vi kan ikke tilbyde at du selv vælger pakkeshop.

Hvordan kan jeg betale?

Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:

  • Visa
  • MasterCard
  • Visa Electron
  • MasterCard Debit
  • MobilePay*
  • ViaBill

* Vælger du at bruge MobilPay, skal du være opmærksom på at vi ikke modtager rent Dankort. Derfor skal det tilknyttet kreditkort til kontoen, være et af ovenstående.

Kan jeg ændre min ordre?

Såfremt det sker, at du har ændringer, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre alt vi kan for at ændre din ordre, men kan ikke love dig at dette kan nås.

Kan jeg afhente min bestilling hos Bolig Smag

Vores kontor og lager er ikke beliggende samme sted.
Derfor er det ikke altid muligt at afhente på vores adresse.

Vi vil også gerne gøre vores arbejdstid så effektiv som mulig, og derfor skal afhentninger være specifikt aftalt med os.

Men opstår behovet, skal du endelig kontakte os, så vi kan se hvordan vi bedst kan hjælpe.
Større møbler kan dog ikke afhentes.

Er i E-mærket?

Vi er ved at blive E-mærket.

Hvad hvis et produkt ikke er på lager

Hvis et produkt ikke er på lager, fremgår det på produktsiden.
Du kan stadig bestille produktet, og der vil være angivet et tidspunkt for, hvornår varen igen forventes at være på lager.

Ønsker du at købe et møbel som ikke er på lager, må du endelig kontakte os så vi kan afstemme leveringstidspunkt med dig.

Bestiller du en vare som ikke er på lager, og du fortryder grundet leveringstiden, vil vi altid hjælpe dig og annullere ordren igen – uden bøvl.
Vi tænker allermest på vores kunder, for troværdighed er vigtigt for os.

Send en Email til os

    Bolig Smag
    Hørvænget 7
    2630 Taastrup

    Cvr. 41 98 77 66